De BBS velgen zien er super uit.
zijn geen BBS hoor Liset, zij lijken er fel op, maar deze zijn Enkei's zijn van 83, maar zaten nog nieuw in de doos, gekocht voor een schappelijke prijs, bij een porsche handelaar hier in me Buurt..

er komt wel breder schoeisel onder achteraan, de velg is 9" met 225, daar komt nu 235 of 245 op, ik weet de maat niet meer..

(brain damage

) maar ze zijn besteld dat weet ik nog wel..
de 225 komen op de 8" fuchs...als deze opgefrist zijn.
Viel mij op dat jij een anti steenslag doek op je achterscherm hebt zitten.
Heb je die ergens kant en klaar bestelt, op heb je het zelf geknipt?
Gaan het spul rimpelen als het in de zon staat?
deze heb ik laten maken, is dikke imitatie carbon, verkleurd niet, en mag in de hete zomer zon staan, geeft geen krimp.
maar ik dacht deze te verwijderen, imitatie is niet men ding, nu heb ik een staaltje, waar porsche zijn
beschermers in maakt, en hier in de Buurt zouden ze dat verkopen aan de meter, dan maak ik ze in deze materie..
Nieuwe (grotere)fusee kogels zal de kever flink van opknappen.
Wij hebben er zelf ook nieuwe (grotere) kogels ingeperst, met de kogelpers van zwager Bram.
Jeetje gaat best zwaar, en je moet er flink spierballen voor hebben, had bijna mn kiezen eruit gebeten en de jongens maar lachen
Liset, spierballen, heb ik ooit gehad, maar die zijn weggesmolten als sneeuw voor de zon
dus dat moet ik nog ondervinden allemaal, om eerlijk te zijn heb ik weinig ervaring in deze dingen..ik doe en probeer zoveel mogelijk kennis op te doen, natuurlijk nu men mini atelierke bijna ok is en de lente in aankomst (hoop ik)..ga ik toch zoveel mogelijk zelf proberen te doen, tot nu toe doen men andere german vrienden heel veel voor mij, wat ik apprecieer natuurlijk !
dus, ik heb nog werk genoeg, wat moet ik nog doen, nieuwe zitjes plaatsen, de harnassen, achterbank verwijderen..dat hele vooras gedoe,.men led lights nog, nog een alu boite steun op de kop, alu bodemplaatjes (blauw ano) zijn onderweg..ik vergeet nog dingen...maar ik ben nog even zoet..
Liset mijn motor gegevens staan hier in de Topic motoren, al heel lang ..
Dat zou toch geweldig zijn, deze 2 samen op de ring:
niet alleen deze twee hoor Sander..

goch moest ik dat kunnen doen, is eigenlijk een jeugddroom, toen dacht ik zelfs niet aan kevers, maar nu ik kever rijd, zou wel pas avontuur zijn !..
Rudi.