Ziet er goed uit!....je zit niet verlegen om gereedschap iig
Zo kan het ook:

Moderators: KeverCop, Blokkever, MartijnC
beestje schreef:geef uw werkruimte 14 dagen in men handen..![]()
(grapje hoor)
als je alles terug vind is het goed, maar mij lukte dat niet meer..ik ergerde me er zo erg in,
dat de zin verdween om nog iets te doen, dus de stoute schoenen aangetrokken en begonnen !
nu ligt er nog veel gereedschap in bakken, als ik alles moet ophangen..zou niet lukken..![]()
![]()
KeverCop schreef:beestje schreef:geef uw werkruimte 14 dagen in men handen..![]()
(grapje hoor)
als je alles terug vind is het goed, maar mij lukte dat niet meer..ik ergerde me er zo erg in,
dat de zin verdween om nog iets te doen, dus de stoute schoenen aangetrokken en begonnen !
nu ligt er nog veel gereedschap in bakken, als ik alles moet ophangen..zou niet lukken..![]()
![]()
Wij proberen na iedere klus avond alles weer netjes op te ruimen, en even de vloer te vegen. Dat scheelt een hoop als je de keer daarop de schuur weer binnenkomt, en kun je beginnen met een frisse start.
Ik las dat je van draagarmen wisselt en de red9 set gaat gebruiken om onderstuur op te vangen, correct?
Wat ik me afvroeg had je dit ook niet kunnen verhelpen met een lichtere voor stabilisator of zwaardere achter stabilisator?
No better thrill, than overkill....
buggyrutger schreef:de red9 is voor je wielstand, dit heeft dus een ander effect, namelijk dat bij sneller bochtenwerk je een poging doet het rubber van de band zo gelijk mogelijk op het asfalt te houden.
zeer dikke keef!
No better thrill, than overkill....
Gebruikers op dit forum: Bartbeetle en 3 gasten