nurb schreef:Nu ie bijna klaar is wordt het tijd om een mooie trip in te plannen. Terug naar het land waar ie is opgegroeid??![]()
Ik weet nog wel een leuke route...
Ik hoor het wel![]()
| HOME | FORUM | PRIKBORD | FOTOALBUM | DOCUMENTATIE | VIDEOS | AGENDA | REGISTER | MOTOREN | AIR-MAPS |
Moderators: KeverCop, Blokkever
nurb schreef:Nu ie bijna klaar is wordt het tijd om een mooie trip in te plannen. Terug naar het land waar ie is opgegroeid??![]()
Ik weet nog wel een leuke route...
Ik hoor het wel![]()
Brammutjuh schreef:Mooie cabrio joh

volksfahrer.nl schreef:Kan ik me voorstellen! Hij is fantastisch mooi!![]()
Wellicht kun j.e de loodjes op de velgrand vervangen voor plaklood aan de binnenkant van de velg?
Staat net ff mooier dan zo'n rijtje loodjes.
Trouwens; je merkt sowieso weinig tot niks van onbalans in de velgen.
Bij mijn 58-er had ik ze totaal niet laten balanceren.
59cabrio schreef: ...sorry, kan die grijns niet van m'n gezicht krijgen!

thooltje schreef:59cabrio schreef: ...sorry, kan die grijns niet van m'n gezicht krijgen!
Was net even bij Ron voor mijn eigen kever. Kan het me goed voorstellen, hij is werkelijk prachtig!
Kon het niet laten om wat foto's te maken (weliswaar met telefoon, maar toch). Staan nog een paar snoepjes binnen trouwens.

thooltje schreef:Ja, heb mijn kever een grote beurt laten geven en professioneel laten poetsen. En dat zie je wel, dat krijg ik zelf nog niet voor elkaar! Hij mag komende zaterdag bruiloft rijden voor een van mijn beste vrienden en ik wil geen verrassingen. Afgelopen zaterdag opgehaald. Zal mijn eigen topic er ook mee updaten na de bruiloft. Hier een voorproefje samen met de jouwe:
We hebben nog even bij je cabrio gestaan. Hij gaf aan dat het 'een kwestie van afmaken' was; hemeltje afmaken en nog wat interieurzaken. Hij leek mij ook 'ver af' op het dak na, alles in elkaar. Volgens mij komt dit helemaal goed *jaloers*!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
| © Keversite.NL |